Wednesday, December 17, 2014

Selamat Tinggal 2014. Genap 2 Minggu Nak Masuk 2015.







Blog ni aku buat dari zaman belum kahwin, bertunang, kahwin, sampai dah jadik emak.
Banyak yang aku coret.
Banyak yang aku tulis.
Ada banyakkkk yang mahu dikongsi, tapi akhirnya jadik draft.
sebab takut menghiris sebahagian hati.



Maka untuk tahun 2015, tiada azam untuk aku catit.
semua aku simpan dalam hati.
yang pasti, 2015 menuntut aku jadik lebih kuat, baik fizikal mahupun hati.
kena lebih bekerja ; wang dan anak.




aku mengharapkan yang baik-baik untuk 2015.
dari segi kerja :  "alangkah bagus kalau boleh kerja sendiri tanpa orang atas, politik kotor, berdepan dengan manusia pelbagai topeng" - harap bukan sekadar harapan.
untuk rumah tangga : mendoakan yang baik-baik. bukan senang bersama dengan orang berbeza latar belakang cara hidup. perlu banyak sabar.
untuk anak : semoga anak mak membesar menjadi anak yang baik dan sihat ya sayang. mak sayang uwais sangat-sangat. nanti mak bagi adik pulak k. Eh.




2015.
Harap membentuk saya menjadi muslimah yang lebih baik dari sebelumnya.
Harap saya tidak lagi memberontak dalam diam.
Harap saya boleh berkomunikasi meluah apa saja terbuku di hati.
Harap saya menjadi Azwin yang sentiasa happy.















4 comments:

  1. Kak Long, kita nampak ada widget Karya Sulung kat tepi belog Kak Long ni.
    Kak Long dah ada buku ye? Mana nak dapat buku kak long?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat kedai buku la yanggggg...da 2 taon da kot publish...hahahaha. skang bz, xde masa nak tulis novel lg.huhuhuhu

      Delete
    2. Kagum sangat dengan kak long ♥♥♥ Baru tau kak long ada tulis novel..

      Delete
    3. huhu. minat sgt menulis ain, tp sbb bz keja, mmg xde masa. harap bila hasben dan stabil, blh bhnti keja n do sumthg yg k.long minat... ain pn blh gak menulis. try la.

      Delete

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)