Monday, December 30, 2013

Jom Bershopping Dengan NILE.COM.MY




Dunia ini memang kejam.
Kejam sama perempuan yang duitnya macam kering tak berapa kering tapi tangan gatal keluarkan duit kasik perabih.







Korang kalau jenis suka beli baju kasut spenda bra seluar tudung barang baby semua tu, baik lelaki baik perempuan, sila sila lah gi website NILE memang suka duit orang habis nih. si Azie lah ni. ajak aku tengok website bukan-bukan. dah aku terbeli sandal. murah je pun. tapi hari tu aku dah beli sandal baru. ni beli lagi. redah je lah. bulan depan, takde shopping untuk kasut ke,sandal ke. baju je. tu pun kalau Uncle D nak belanja. muahahaha




Aku ada gak berkenan dengan baju diorang. tapi sebab tak pernah beli dengan NILE, so aku biarkan je Ratna yang beli. Bila barang dah sampai, aku tengok, kain dia cun hokeyyyyy. mak gila bayang terus. tak sabar nak tunggu body mantop. la ni body kureng sikit. bukan kureng apa. kureng cun je. manis tetap ada. Eh.




 Kau tak geram tengok die punya harga? Murah kan?Kan? *jangan fokus kat picture yang bawah tu ek. jangannnnn. hahahaha*



Ratna beli baju je 3 helai. Memang semua cun-cun ah. ada brand lagi. made in spain. kelas ko ratttttt !!!




tadaaa!
aku beli sandal je lah.
tu pun puas aku tahan nafsu jangan terbeli apa-apa.kononnya layan kan anak dara 2 orang tu je. ha ha.
last-last terbeli gak. murah sangat.  siapa boleh tahan??!!




                 malas nak amik gambar yang real punya. malas nak transfer bagai.ha ha ha.yang penting, memang sebijik. sangat selesa. pasni ada aku beli untuk uncle D pulak. senanggggg :)






No comments:

Post a Comment

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)