Wednesday, November 20, 2013

Tiada mood.




bosannnnnn.
stress keje. tapi bila ujung bulan, dapat gaji, syok pulak.
haha.



aku cuma nak kumpul modal. plan nak bukak bisnes. either cafe kecik2 or kedai yang jual barang2 chomel gitu. leh amik upah gubah hantaran, goody bag ke hape.
so, ada lah masa untuk Uncle D.
agak-agak nak holiday, anytime boleh g :)



yang dalam circle tu, email dr Pn Sri M. Dia suruh aku involve dalam QA pulak. So, sekarang, aku QA Technical Exec. maknanya lagi banyak keja. jaga pulak 2 kilang. -_-



mak tak larat noksssssss.....
boring.
dapat insentif pun tak dapat membayar kepenatan diriku. sob sob. *eceh*


yang  buat aku cam bengang bila tengok payslip, kena potong kwsp based on our salary + incentive. lagi banyak insentif ko dapat, lagi sedapppppp dia potong. lagi syokkkkk dia baham.
tapi aku positifkan diri, pejam kan mata, buat2 tak nampak.
'duit masa depan'.
bisik hati kecilku.


 sambil mengira baki duit gaji yang tinggal lepas tolak hutang-hutang.



kahkahkah





No comments:

Post a Comment

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)