Tuesday, November 26, 2013

Dari Sarawak Ke Semenanjung (*_*)

Alhamdulillah.
Akhirnya Uncle D dapat gak pindah. tsk tsk. terharu sangat.



Kisahnya, aku bukak fb dan nampak lah status sorang kawan yang print screen pasal egtukar. cakap dengan Uncle D yang tepat kul 9 malam, result egtukar keluar. Dia dah start nervous. Aku pun nervous gak. Tapi buat2 bodoh. So, kitorang gi makan dulu. Aku lah yang makan sebenarnya. ha ha ha


 Balik dari makan, Uncle D sakit perut (laki aku kalau nervous memang sakit perut. kehkeh). Aku paksa-paksa dia bukak gak eg tukar. Dia pulak suruh relaks, jangan mengharap. Sebenarnya, aku dah pasrah,redha dah. Dapat pindah, alhamdulillah. Tak dapat, pandai lah aku hidup sendiri lagi. kenalah kuat semangat *air mata*



Bila Uncle D bukak, and kitorang tengok perkataan TAHNIAH, aku peluk dia (yang sekadar bertowel sebab baru lepas iiiyaakkkkkk. haha) dan serentak tu jugak lah dia peluk aku. aku memang terharu, sedih, happy, sebab almost one year aku duduk berjauhan dengan dia. 4 bulan duk rumah mertua, dan selebihnya duk sorang-sorang. cam biasa, aku yang hati tisu ni melalak. ayat Uncle D yang buat aku bertambah sebak,"Allahu akbar, win. D da niat nak puasa nazar sehari kalau dapat pindah." Lagi besar aku melalak time tu. Adalah berapa minit adegan peluk memeluk. Dua-dua dalam keadaan yang sangatttttt beremosi.Kalau drama, konfem leh menang award pelakon terbaik. ha ha




Malamnya, aku dengan Uncle D tidur lambat. errr.bukan sebab tu ek. bukan sebab laki bini tu *sugun kepala*. ni sebab happy. so dua-dua jadik bertenaga. banyak kitorang plan. dari beli rumah, kereta sampai lah perancangan itu ini. bulan ni and bulan depan, standby je la duit. flight ke sarawak, pos motor, kemas umah, rancang gaji and belanja... owhhh. seronoknya membayangkan Uncle D ada kat umah. Leh divide sapa  yang kena bayar isi rumah. wahahahaha




                               saja bubuh pic ni. cam chumil je, cam sweet je... ha ha ha
















No comments:

Post a Comment

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)