Tuesday, October 29, 2013

New Update.

Perghhhhh.
Setelah sekian lama aku menyembunyikan diri and blog, maka hari ini decide untuk kembali menulis. eceh.
Lagi satu, aku hide sekejap blog ni because of personal matter. bukan pasal lain pun.


sebelum ni kan aku sambung master, kahwin, gitu gini gitu gini, aku terpaksa stop blogging. sekarang dah keja. Uncle D still kat Sarawak (dengan harapan dan doa agar dia dapat transfer hujung tahun ni. huhu) and aku kat k*****. keja kat company jubin. baru saja confirmed haa. tak sangka cepat betul berlalu nya 6 bulan.owh. sangat menderita. haha.


apa yang best nye pasal company ni?

- of course la salary nye. kahkah. ok. tak kelakar. sebab ada insentif kot. so aku boleh terus masuk dalam ASB  berharap dividen banyak leh kasik up sikit nilai duit yang ada kat dalam tuh. mak nak bukak bisnes noksss.

- environment kat bandar K ni. taraf hidup takde lah tinggi  sangat. masih mampu.

- company dah lama, kukuh. bila keja swasta ni, kena carik company yang stabil.


aku happy dengan life aku sekarang. family pun ok. alhamdulillah.



new picture?



aiseh. pic ada. nak transfer je yang problem sikit. ni aku pakai internet company ni. kahkah. laptop cabuk pun company punya. tu yang takleh nak transfer pic dari handset. kahkah.



lain kali OK?

3 comments:

  1. letaklah pic akak. saya suka view blog ni even tak ada blog. murah rezeki akak ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu. sekarang baru leh update entry. next entry kot br ad pic. hehe. thanks ya!

      Delete
    2. heheh wlcome sis azwin nalisa. wahhh dah kahwin? tp mcm anak dara. huhu kalau ada anak mesti comel mcm ibu dia. :)

      Delete

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)