Wednesday, January 30, 2013

Mengandung...?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sila lihat di bawah.
 
 
 
 
Stage name: mawar *tak boleh lah bubuh nama betul. rasa lawak je. kahkah*
 
 
 
 
 
 
 
WOW. PREGNANCY DETECTED.
 
Terer tul. kau scan2 gitu, tak tau bila last period aku, alih-alih cakap mengandung... amboihhhhhh
 
 
Siap suh "VIEW MY BABY"
 
 
 
 
Maka aku juga mau melayan kesyokkan begini *membunuh waktu sebab tak boleh tidur. kahkah*
 
 
 
 
 
 
 
 
adakah baby boy, baby girl?
mungkinkah twin?
ecehhhhhh
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TADAAAAA *mummyyyyyyyy awinnnnnnnn*
 
 
 
 
 
 
 
 
Next, who's the daddy?
 
 
 
 
 
 
 
Time ni dah perasan dah. aku yang berwajah melayu, dapat baby mata biru kottt....gila lawa dapat ngorat omputih......muahahahhaa
 
 
 
 
 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.........................................................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
errrgghhhhhhhhhh *kenyang pas nengok muka partner mat salih.*
kira okey lah dari dapat Bill Clinton.
buahahahahaha
 
 
 
 
 
 
 
ok. time kasih atas games sebegini. anda membantu saya membunuh waktu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sekian.
DARI
saya perempuan yang mengalami masalah sukar tidur kini.
 
 
 
 
 
 
 
XOXO 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)