Thursday, October 11, 2012

Sore Eyes 5 Days MC. Apakah?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
VIDEO 1
 








VIDEO 2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
VIDEO 3
 
 
 
 
 
Aku rasa video pasal sore eyes 5 days MC ni dah lama. aku baru je tertengok. sungguh tak update langsung diri ku ini.
 
 
 
 
yang nyata, muka konon duckface  nie buat aku rasa loya. nak kata cirit pun tidak, sembelit pun tidak. macam kat tengah-tengah lah. hahahaha
 
 
 
btw, lisa surihani ngan nora danish buat memang comel. sebab muka tu dah semulajadi comel.
 
 
 
 
tapi....
 
 
 
 
kalau aku lah kan...kan...yang tetiba gatal nak buat muka pelik kengkonon comel ni, pastu duk upload kat youtube, aku dapat rasa sepitan maut datin nor kat celah kelengkang. dan kutukan berapi adik-adik aku. paling dasat sekali, aku sendiri tak boleh nak terima hakikat aku buat macam tu.  
 
 
 
 
 
orang yang buat ni, memang orang yang berani. tak kisah dikutuk, dikeji.
tebalnya telinga mu itu....T_T
 
 
 
P/S: suka hati korang lah anak-anak. asalkan korang bahagia...wahahaha *dan-dan jadik makcik bagi nasihat.haha*


No comments:

Post a Comment

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)