Monday, September 10, 2012

Short Update #4






Weeehhoooooo
Aku tak tau weeehoooo tu kategori nak melompat katak or menangis sambil korek hidung
-_-






1) Dah start duk dalam lab dah. 1st day je dah rasa nak meraung. mana nak kena buat kad matrik baru, nak gi kerja kat kumon lak, perut lapar lagi...cis


2) Bulan ni last aku buat part-time. Memang tak terkejar dah rasanya. Dah takde dah nak kesian kat bos ke apa. pandai-pandailah kau jalan bisnes kau tuh. Mak TAK LARAT dahhh =p





3) Aku kena start diet dah. Nasi makan secuit (secuit lahhh sangat. kahkah). tapi tak de lah sebanyak kat rumah. lagi besar pinggan, lagi banyak nasi. memang lah tak gemuk sangat. aku rasa ok jer. sedap-sedap peluk lagi. wahaha






4) Aku boleh cakap, aku bosan, bosan, bosan. Bosan duk buat research. aku lagi suka masuk kelas, belajar. ketempes lah haihhh.




5) Royalti tak dapat lagiiii.....uwaaaaaaaa. Patut tak aku carik datuk muda lagi kaya duit tak abis makan anak cucu? patut tak? patut tak? tsk tsk. kalau ada, please contact me (manfus ai kalau uncle D tau. manfus ai. manfus ai.haha)





6) sebab aku kerja kat bazar time bulan posa ari tuh, maka kulit sedikit gelap. sekarang dah stress nak putihkan kulit balik. nak pakai tabita macam kak peej ngan kak rye, tak mampu gue (bajet kenal rapat ngan diorang. tapi i is jeles tengok kulit diorang yang makin menggebu tuh. ceh). malam ni nak tepek krim safi rania banyak-banyak. losyen safi satu badan. tak gebu, tak tau lah. wahahaha





p/s: weh. korang yang asik duk google carik rogol lah hape, jangan la klik kat aku punya blog. geli lah haih sebut rogol-rogol. kang aku letak video lucah kang *sambil pegang rotan*

No comments:

Post a Comment

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)