Thursday, September 13, 2012

Bodoh atau Cuai..?






Tsk tsk.
aku tak sangka yang aku ni jenis bengap gak.
dalam belajar pandai-pandai tuh, ada gak bongoksnya (pandai ke kau Jemah???ah hak)




alkisahnya, aku, perempuan bertangan gatal ni, sengaja pegang chamber kat lab ni haa. ok. mmg benda alah ni panas pun. dan entah mengapa, akal yang bijaksana itu tewas dengan tangan gatal. ada ke patut aku pegang bahagian atas chamber tuh? boleh lak mata aku buta tak perasan wayar bersambung kat chamber? maknanya ada karen la win ooiiii.....






tak pasal-pasal kena karen kejap... cimpanzi tul. nak nangis pun ada gak. sebab aku terperanjat. pastu nak ketawa. mengenangkan kebodohon or kecuaian sendiri.







ni kalau cite kat mak aku, konfem orang tua tu membebel. ayat paling sedap dia bantai,




"Apa ke NYOI sangat kau nih?"



NYOI= ala-ala bodoh la tuhhhhh





yup.
aku tau aku ni careless orangnya.
bak kata mak aku,"nasib baik anu melekat, kalau tak, mau cicir jugak kau buat."
eh.







p/s: boring gila buat research. nape lah ada orang suka.. aku dah naik bosan tahap gila babi dah ni. Ya Allah.. KAU kuatkan lah hatiku yang tak berapa kuat ni..tsk tsk.
















No comments:

Post a Comment

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)