Wednesday, April 4, 2012

Satu-satunya Lelaki Yang Menghiburkan Perempuan Sunyi..

perempuan sunyi?
macam gersang je ek..
banyak lah korang.
sunyi sebab stress mengadap jurnal adalah*sekeh kepala sape yang ingat lucah*
=p





aku baru je gelak sorang-sorang. pasal ayah akulah.
dia antar mesej camni kat aku.
sori yup. i malas nak amik pic pastu edit ape lah nak tunjuk kat sini hihi





ayah : Apa makna 8.00 a.m dan p.m. nak tau a.m apa, p.m apa he he

aku : *surf internet terus. tapi internet macam taik idung masin lembab lak. terus
bukak kamus* ante meridien or pagi.p.m = post meridiem, ptg. ha ha

ayah : mana dpt? akak try tanya n**r.klu dia tak dapat gak, bhenti jd guru.1st test
from ayah he he
n**r = nama uncle D. lawak la plak ayah aku pakai guru. kita biasa cakap cikgu =)

aku : lah. bukak kamus ler yah. trs dpt. n**r ada meeting.xdpt nk jwb. awin ni pun
da kesunyian.muahahahaha

ayah : puih puih. ayah kat politek PD. antar catering. bdk poly gagap bila ayah tanya

aku : ahahahaha. npe tnye soalan cmtu. adehhhh

ayah : psl skola tinggi. slalu ad majlis. pasang banner. show kat slide tapi tak tau
makna ha ha ha

aku : hahaha. pastu tnya awin lak. ishhhhh. buat lawak je memalam nie.hahahaha

ayah : ante tu bhsa ape?

aku : latin

ayah : yolah. meragukan jwpnnya. blum lulus ha ha ha

aku : eh eh. dlm kamus la yah. nk ragu apa eh. ante meridien mknanya pagi dlm

Latin. tu yang jadik a.m

ayah : k. good. rindu

aku : hahaha. jumaat awin blk. grk kul 8.30 mlm. hehe. nnt amik awin tau. rndu sume
orggggggg... nak raba tetek mak.kahkahkah

ayah : cis



ayah aku suka kenakan orang. nak-nak budak muda, budak kecik. maybe sebab dia askar, mejar. biasa duk train budak. tu yang suka duk pekenakan orang tu. dah tu. tanya soalan yang ntah pape. sendiri pun tak tau makna. saja nak susahkan anak sendiri =p



aku tau korang mesti cam nganga bila aku cakap "nak raba tetek mak". kahkahkah. ok. aku buat confession lah senang citer. aku suka raba adik-adik aku, mak aku. adik-adik yang perempuan lah. yang lelaki, dua orang kecik tu jer. yang besar aku tak raba lah. siyes. benda ni jadik habit. puncanya dari main TOUCH N GO.
contoh, aku nak pergi dapur pastu adik aku lalu sebelah. aku raba bontot dia sambil cakap TOUCH N Go pastu lari laju-laju sebab dah gerenti ah dia nak raba bontot aku pulak.bwahahaha



the worst part bila ayah aku masuk dapur and nampak aku peluk mak aku sambil cium pipi cakap sayangggg mak. cchuuuppp cchuupppp *bunyi kiss ha ha*
pastu ayah aku ejek. "dah besar-besar pun nak manja ngan mak.eeiiiiii"
aku gelak. dengan muka selamba, aku raba je tetek mak aku. ayah aku tercengang.
"eh eh kak. dia raba.. ya allah.."
aku gelak besar gila.
pastu ayah aku cakap, "Nor, marah le. dak akak raba-raba tu...."
mak aku malas nak layan. tengah siang ikan, dia cakap, "biar lerrrr...."
aku ejek sambil jelir lidah. siap raba lagi sekali =)
and ayah aku balas.
"Dah la tu kak. Tu ayah PUNYA...."
hahahahahaha




siyes. sampai sekarang benda ni jadik bahan ayah aku. asik cakap, aku kuat raba.
kahkahkah





p/s : aku cuma raba orang yang aku sayang and selesa. kalau kawan-kawan, setakat ni takde nak raba pun. kahkahkah. tapi kalau hasben, tak tau lak nanti....buwahahahaha*gelak guling tekan perut*

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)