Friday, April 20, 2012

KRU dan Lisa Surihani Makan Laksa Ada Sampah?

Ini adalah apa yang aku alami malam tadi.
memang betul 3 lelaki dan perempuan cantik itu..
memang betul...
memang betul diorang masuk dalam mimpi aku!!!




alkisahnya, aku masak laksa penang kat satu event.
KRU bila nampak laksa macam happy gila.
sebab favourite food diorang (ye ke weh???)
yang si Yusry pun beria-ia ajak bini dia si Lisa tuh.







pastu ada pulak adegan hampeh.
kawan aku, dengan muka selamba badak, masukkan sampah dalam kuah laksa aku.
sampah habuk-habuk tu dengan rambut segenggam.
pastu aku dengan pantas cakap lah kat KRU.
"Ada orang dengki saya masakkan laksa untuk awak" (awak? macam tak percaya aku cakap camtu. kat Yusry lak tu.kehkeh)
then aku bagitau aku dah buang dah rambut ngan habuk-habuk semua tu.
diorang pun makan sambil puji laksa aku masak sedap.








yang paling buat aku terperanjat, si Lisa makan pastu senyum kat aku.
ada sisa cili weh kat gigi dia.
yang lawak tu, aku siap boleh cakap dalam hati lagi.
"Ishhh. si Yusry ni tak tegur ke gigi bini dia ada cili terselit?"
muahahahaha.









then bila bangun pagi, 1st thing yang aku pikir adalah,
mimpi apa ni hoiiiiiii???
*tepuk kepala. termenung sambil pandang dinding 3 minit*







memang mata aku kiri kanan duk menjeling, aku baru balik dari event ke? kahkah.







sekian. mimpi saya malam tadi =p








p/s: aku pernah masak laksa sekali jer. tu pun aku rasa ada something. macam ada yang tak cukup. mak ngan adik aku pun cakap camtu. tapi ayah aku sorang je yang cakap SEDAP. siap bertambah-tambah lagi =) *hidung kembang kempis*

No comments:

Post a Comment

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)