Sunday, February 19, 2012

Oh Hari Ahad Yang Marvellous.

Kenapa marvellous? bukan marigold? haha.


1. Tangan dengan kaki lenguh. sebab drive 3 jam, direct, semalam. Bahu sakit. sebab sangkut beg bagai, naik tingkat 3. jenuh angkat barang weh. pelik la. aku balik rumah, bawak 3 barang je : bakul baju yang penuh dengan baju kotor, beg balik kampung tu, 1 plastik isi apa ntah. nak balik UTM, jadik lagi banyak =p



2. Dah penat angkut barang, terus kemas. kipas bilik slow gila. kena buang semua habuk tu. kemas dari kul 1.30, habis 2.45. terus sembahyang, gi bilik TV,layan hindustan sampai habis.



3. Sebab semalam aku dah penat, hari ni aku nak rest puas-puas. haha.



4. ingat hari Ahad, hari hujung minggu, boleh la main mesej dari pagi sampai malam dengan Uncle D. macam zaman nak mengurat-ngurat last year. haha. tapi harammm. dia ada keje lak. takpe. ada ubi ada batas. ada hari I balas. tunggulah time aku bz pasni. ekau cakap la sorang-sorang =p *gelak jahat*



5. Memang marvellous hidup ni kan? makan tengahari pukul 10 tadi. haha. nasi dengan sambal ayam mak aku bagi ada lagi. aku panaskan pastu terus bedal. jangan salahkan aku. salahkan perut yang asik bunyi sana bunyi sini. salahkan jugak tangan yang malas nak buat air panas. (mesti pukul 2,3 petang ni aku lapar balik. ada aku abiskan pisang ni karang..haha)



dah takde marvellous lagi dah.
yang ada cuma kebosanan melampau.
facebook boring, nak twitter, aku bukan artis -p
kena la tunggu melodi ni. pastu, layan citer tamil. kalau takde citer tamil, aku nak rosakkan TV tue. muehehehe

No comments:

Post a Comment

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)