Saturday, December 31, 2011

Selalu Jadi Kaunselor Percuma.Bila Diri Sendiri, Takde Siapa Pun Yang Sudi Tadah Telinga!






Gila panjang tajuk entri.
Tapi apa nak buat.
Memang tu lah realitinya.
*lagu sedih menjadi latar*




Telinga aku selalu menjadi kawasan tadahan. Dengar masalah orang, tolong settlekan masalah orang, apa lagi yang berkaitan dengan orang. Dari masalah budak kecik sampailah orang tua. semuanya  telinga aku tadah.




Tapi bila kat tang diri sendiri. aku duk lah termangu-mangu. pikir kawan mana yang sesuai dan boleh dipercayai dan sudi meminjamkan telinga beserta buah fikiran. kawan FB memang ramai. tapi boleh kata berapa kerat je yang aku kenal.sadis tak?




nak tulis dalam blog, ada pulak kawan-kawan,sedara mara yang baca. satu hal pulak. menjadi isu je kang -_-



owhhh...perasaan ketika ini adalah sangat serabut dan celaru
*ayat skema*
aku rasa lepas ni, aku nak caj. sapa-sapa yang nak cerita prob diorang kat aku, takde free-free dah.pasaipa? sebab depa semua takda time aku susah hati.


No comments:

Post a Comment

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)