Monday, December 26, 2011

Percaya. Maka Tak Perlu Berendam Air Mata.







-_-
Sape yang kenal aku,mesti selalu rasa bengang sebab aku dikira pengorek rahsia yang bagus tapi rahsia sendiri orang tak tau. boleh?
perangai buruk ni terbawak-bawak dalam perhubungan percintaan merpati dua sejoli-uda dan dara-laila majnun-pptttuuuiiihhhhhh
*muntah plak dahhhh*






tapi semalam aku lega sebab aku takde dah simpan rahsia dengan Uncle D. ke ada lagi ek?hehehe
Penat sebenarnya simpan rahsia dengan orang yang kita sayang.eceh.
so lepas dicurahkan sampai menangis-nangis,maka aku rasa lebih ringan lalu menjadi kurus *tipu*
tak ah. aku rasa ada satu batu besaq gedabaq yang hempap aku dah pun jatuh ke tanah.
dan aku memuji kesabaran dia yang tidak tau memujuk tapi nak try gak pujuk. okey.tambah 1 markah selepas anda buat kira-kira simpan duit kahwin =p





iya-iya je kira duit konon nak kahwin. tapi takpe.semangat dah ada dah.teeheeeee






takde apa sangat yang aku nak cerita kali ni. aku busy sebab nak study kengkonon. final exam bulan 1 nih. kalau rajin,aku post la entry.kalau busy atau malas dalam erti kata lainnya, tunggu jelah abis exam. ke abis exam pun aku busy hal lain pulak?ahakz.







p/s: tajuk entri ni rasa macam hampeh gila kan. macam nak baling serbuk cili Alagappas kat aku kan? kan? wahaha

No comments:

Post a Comment

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)