Friday, November 4, 2011

Salah Ke Kalau Dapat Pasangan Yang.....







Huduh.
*_*
Maksud huduh kat sini ialah kurang kacak/ muka suam-suam kuku.
Yang kalau orang tengok, depa just cakap,
"ok lah tue. Ada mata, ada hidung, ada mulut."





Dulu, masa zaman jahiliyyah, selalu nak carik future husband yang muka handsome cam Tarabas dalam The Cave of Golden Rose.Alah, cerita Fantaghiro tue =)




Bajet ah konon-konon awek Tarabas time cerita tu main kat TV dulu.
Walhal Tarabas pun dah tua dah =p




Tapi, tu dulu lah. Bila makin besar, pengalaman dan pemerhatian kena cakap pemerhatian, kalau cakap pengalaman jer nanti nampak sangat cam I ni banyak boyprens hehehe
makin bertambah. So, paras rupa kini tidak lagi menjadi ukuran
ayat skema
tapi personaliti dan hati budi ecewahhhh





Tapi, memang betul apa. Perempuan ni memang tak pandang muka handsome or tak. Yang paling penting, perangai. Kalau muka handsome cam Brad Pitt tapi perangai tak senonoh, hampeh memanjang, jangan kata orang perempuan, lalat pun tak nak kat hang
*_*




Aku tak nak sebut pasal berapa banyak duit yang lelaki ada lah. Sebab topik ni cuma nak sentuh pasal HUDUH jer.
Kalau kat rumah, aku adik - beradik selalu gak berborak pasal benda-benda gini. Lepas tu, duk pakat gelak ramai-ramai.
Bukan apa. Kitorang selalu gak kutuk - kutuk orang lelaki ni termasuk lah adik beradik sendiri. 
Aku pun kena kutuk gak. Ingat aku ni perfect ke?
Depa kata I ni gemok
 -_-





Merepek-merepek. Aku ni memang suka meraban.
  Balik pada topik kalau dapat pasangan huduh. Apa nak buat? Kadang-kadang kita tak kisah tapi orang sekeliling pulak yang lebih-lebih.
Konon tak padan lah, tak sesuai lah.
Kesian nanti kat anak-anak. Takut dapat genetik huduh tue.
*_*





Kalau aku, aku memang tak kisah. Lantak lah orang nak kutuk bagai.
Yang penting, mak jelita noksssss...
Muehehe.




Lagipun, aku tengok..............












































 Beyonce dengan Jay-Z okey jer. Dah nak dapat baby dah.
*_*






p/s : peminat beyonce sebenarnya =)





catatan hati : sekarang aku terfikir, kalaulah baby tue ikut genetik Jay-Z.... ^_^




















No comments:

Post a Comment

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)