Saturday, November 12, 2011

Rintihan Anak Gadis.







Saya tak cukup tidur.
Penat.
Pening.
Sakit dada.
Semua ciri - ciri penyakit di atas ada kerana
saya menyiapkan report Dr Sib nie.






Lepas belek-belek sticker yang bertepek kat atas meja,
saya perasan dan amat lah terkejut *bukak mulut besar-besar*
sebab ada lagi assignment yang kena submit Khamis nanti.
Kena study sebab ada test Semiconducting Bulk Material next week.
Prepare slide untuk Elementary Particles.




*keluh panjang*





Saya kini mula mencongak waktu.
Menyusun strategi supaya semua ini dapat diselesaikan secepat mungkin.
Owh, terlupa.
Dr Sib ada bagi lagi satu assignment.
Bulan 12 dah kena hantar, tapi satu habuk jurnal pun saya tak baca lagi.
Baguslah tu. Syaitan yang direjam suka orang yang melengah-lengahkan kerja.
Dan jugak solat.
Hang dah solat, Awin? *cakap kat diri sendiri*
Jawapan jujur : BELUM.





P/S : Sangat kelakar bila guna "saya" dan ayat skema. Ah, sekali lagi saya terlupa. Saya kini sedang mengalami "kemerengan". nama pendek, MERENG.




catatan hati : kantoi. rupanya Uncle D ada hati kat cheq time belajaq dulu. awat tak habaq? muehehe =) 

 

No comments:

Post a Comment

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)