Wednesday, October 19, 2011

Wahai Orang Yang Lembut Hatinya.













Wahai orang yang lembut hatinya,



Sudah lama aku selalu mengecam pahit
Kelam oleh penderitaan
Aku tak ada siapapun kecuali Allah dihatiku
Tapi kau datang dengan cahaya
Aku ingin menjadi yang halal bagimu
Yang kan kau kecup keningnya
Kau hapus airmatanya.


Dari orang yang selalu merindukan cahayamu




- Ayat - ayat Cinta






p/s : tetiba je rindu nak baca novel ayat - ayat cinta. part 1st time diorang jumpa.muehehe




catatan hati : banyak lah masa nak baca novel. jurnal pun tak habis baca :p

2 comments:

  1. best ke novel dia ? kite tgk movie die je. hehehe

    ReplyDelete
  2. best. lg best dr movie. movie tu byk tmbh2 =)

    ReplyDelete

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)