Friday, October 28, 2011

Catatan Hati Selepas Cakap I Love U.








Aku baru je lepas edit slide untuk presentation tengahari nanti. Sambil dengar lagu Meet Uncle Hussin, fikiran jauh melayang. Terasa bersalah sebab tak perasan mesej Uncle D, maka tak reply, sampai dia yang call. -_-




Sibuk pikir ayat apa yang nak cakap masa presentation nanti, otak ni melayang lagi. Teringat perbualan malam tadi.
Soalan yang Uncle D tanya.
"Betul ke nak jadik isteri .....?"
...... = panggilan manja lah *_*




Dulu, aku selalu cakap, aku dah sedia nak pikul tanggungjawab tu *konon*
Tapi, bila dah jumpa lelaki yang sesuai,aku pun tertanya - tanya balik soalan yang sama.
Betul ke aku nak kahwin?
Apa akan jadik lepas kahwin nanti?
Boleh ke aku pikul tanggungjawab semua tu?





Semua soalan ni macam helikopter terbang kat kepala.
Pening.
Risau.
Then,
bila bukak laci, jumpa surat Uncle D bagi time birthday.
Okey.
Enjin helikopter terus "mati".
*_*





mintak - mintak even dah tua tapi body tetap maintain...muehehehehe




Rasa macam kelakar sebab kenal Uncle D, 7 tahun dulu tapi bercakap sekali aje.
Kemudian, jumpa dia 5 bulan lepas, terus decide nak kahwin.
Ada yang respon macam
"Wahhhh....sweetnyerrrrrrr korang"
"Alolololo....Macam dalam drama je kannnnn"
Ada gak yang respon
"Kau biar betul...Baru kenal tueeeeee"
"Betul kewwwwww kau ni...sewel ehhhhhh..."



*tepuk dahi*




Aku tahu aku betul sebab aku tak pernah rasa tenang macam ni bila dengan lelaki.
Aku tahu aku betul sebab aku tak pernah cakap I lebiu (i love u)
kat mana - mana lelaki yup even dengan kisah silam sebab selalu ego menguasai diri malang lah kau time tu wahaha
Pendek kata, aku tahu aku betul =p










Berbalik pada "helikopter" (soalan),
Aku tak pasti sama ada aku boleh pikul atau tak,
tapi aku yakin untuk beri yang terbaik.
Aku tak pasti kemungkinan yang akan datang,
tapi aku yakin untuk harung apa saja =)






p/s : dah-dah lah win. pegi lah prepare cepat presentation tu*menguap, menggeliat, pandang katil*
hehehehe


  



 

2 comments:

  1. owh ok maknanya aku bkn sorg jew yg baru knl terus decide nak kawin...tp helo..kitakn student master..hold on dulu la tp agk2 blh bw dedua carry on ja kak long oiii..klu aku x larat gihtu sbb aku ada 3 ekoq kucing muahaha

    ReplyDelete
  2. hahahaha....lah...ko research..ak taughtcourse..taon dpn abis da =)

    ReplyDelete

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)