Sunday, August 28, 2011

NOTA CINTA =)




Ini NOTA bukan sebarang NOTA.
Ini NOTA HARI RAYA. harap maklum. terima kasih =)



Hari Raya ini sama saja macam hari raya sebelumnya.
Bezanya, kali ini tidak ada atuk lagi ;(
Malah, saya juga telah mengurangkan bajet duit raya pada anak kecil.
Maaf, kakak chantek *cantik kewww???* mahu pergi belajar, perlu banyak wang. Ke adik nak bagi akak sikit duit raya tuh? meh akak simpankan kat bank meh
Hari Raya kali ini juga bakal menyaksikan saya sibuk mengemas barang dan bukannya beraya sakan -_-




Tapi,
biar macam mana pun sibuknya saya, riuhnya mulut saya sampai adik asyik nak AFUNDI KELUAR (keluar rumah sbb bising),
saya tetap merendah hati
ingin memohon maaf
andaikata tersilap bicara, terkasar bahasa,
terburuk laku *tak sengaja*





sila dengar lagu raya sambil mengelap air mata
^_^

































favourite song for this raya...hehehe




SELAMAT HARI RAYA dan MAAF ZAHIR BATIN.







3 comments:

  1. selamat hari raya n merdeka..maaf zahir dan batin..:)

    ReplyDelete
  2. hai awak.. slmt hari raya ..

    tanak kasik kite duet raya ker? heheheh

    ReplyDelete
  3. bunga : slmt ari rye jgk, bunga. maaf zahir dan batin.hehe


    teyn teyn: kalau nk duit rye, meh dtg umah kitewww...muahaha

    ReplyDelete

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)