Friday, July 15, 2011

Happiness (*_*)

What do you think is the happiest time in your life?
shopping with your bff?
watching movie with your bf?
chat with your f?
hehe.
sorry guys.
for me,
spend time with my little 's'
 s = siblings
^_^


why??!?


*tak boleh blah. nak cakap omputih plak dia* muahaha


Actually, benda ni jadi masa hari Ahad lepas. Aku balik Senawang dan mak mintak aku bawak Ami pergi Padang apa ntah kat SK Rahang sebab dia ada lawan bola. Mak ayah aku pulak balik kampung sebab ada kenduri. So, kenalah jadi "pengurus" rumah semula.



Tepat pukul 8 pagi, aku terus hantar Ami dengan Iddin. Yelah, takkan nak biarkan Ami sorang-sorang. Budak hingus tu apa yang dia tau. Lepas hantar, tengok dia dua beradik dari jauh, aku terus balik rumah. Nak kena masak pasal ada banyak mulut yang nak kena bagi makan. Tetiba, rasa tak sampai hati bila teringat kat Ami yang main bola tapi takde family bagi support. So, sampai rumah, terus jerit kat adik-adik

HEY. Jom kita pergi tengok Ami main bola. Pastu, kita gi makan kat tasik.
mood : excited tahap gaban



 


Berterabur tiga adik perempuan aku bangun. Aku pergi dapur, cuci pinggan mangkuk yang menimbun macam lepas habis jamuan. Ayin kemas rumah, Nanim basuh baju dan Jiha kemas depan rumah. Keletang keletung pak pung pak pung
tadaaaaa.....Siap pun.





Bakal skuad negara:O





 







errr???!


yeah ami. go! go! kasi diorang putih mata!
:P


Dah penat jerit-jerit. Mata tengok budak lain. Terminat kat gelagat satu budak ni. 




Si baju biru berbadan bulat. Cute:)



Memang cute. Tembam-tembam gitu. ngehngehngeh


Yang ini? The red one?  Super duper cute ~ lalalalala

 



Dah sampai tasik Seremban. Lega dapat rest.



Dan dapat makan.



Tapi, bila time makan, entah berapa kali nasi tersembur keluar dari mulut sebab ada benda lawak yang kitorang borak. Pastu, aku tersentap dengan budak-budak ni. Ada ke kata aku ni akan lupa diorang bila dah kawen bagai? Takde nak bawak-bawak diorang gi jalan and lepak-lepak camni. Hampeh. Tunggu kau. Ada ubi ada batas, ada hari aku balas.



Ambik kau.













Gambar buruk ni.
Ini adalah hukuman di atas kesalahan anda dengan melemparkan tuduhan sebegitu
~ bweekkkkk


p/s: Nanti kita gi jalan - jalan lagi. okey?


catatan hati : Lepas dah sambung master, mesti rindu time yang macam ni. Rest sambil makan. isk isk isk

 






3 comments:

  1. awin...yg tudung biru tue...kemain penuh lg mulutnyer....kikikiki....

    ReplyDelete
  2. muahahaha.hilang kecantikan yg dibanggakan selama ni. kehkeh

    ReplyDelete
  3. ahahahah terserlah muka kak nim yang sebenar.. hehhe :D

    ReplyDelete

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)