Sunday, July 31, 2011

15 Suka Tak Suka

SUKA


  1. Makanan sedap-sedap
  2. Orang suapkan makan
  3. Budak yang chommmelllll kalau cute giler, meh aunt bagi comolot. come to aunt, come to aunt. aunt??!?
  4. Lukisan, seni, pancaragam. sorry, pancaragam? pancasitara?
  5. Bercakap kalau tak, buat apa aku buat blog ni? Depa semua tak nak dengar cheq nak ceghita.sob sob. depa cakap suara cheq cam petir. kalau bukak mulut, bising satu umah.
  6. Menulis
  7. Memasak ngeeeeeeeee
  8. Peluk orang yang disayang yang muhrim lah. kalau belum, kena tunggu dulu....muahahaha
  9. Korek telinga hah??korrr....korrrrrekkkk???!
  10. Ketawa
  11. Tengok TV
  12. Baca surat khabar, novel jangan kacau time ni okehhhh
  13. Shopping
  14. Basuh bilik air dasat i basuh kalau tengah marah, sedih. berjam-jam.haha
  15. Jalan - jalan tak kisahlah jauh ke dekat. Asalkan naik kereta.



TAK SUKA


  1. Penipu/Pembohong/Putar belit/Talam dua muka
  2. Orang yang tidak menepati masa
  3. Pendiam gila - gila sepatah aku tanya, sepatah dia jawab. ratus-ratus patah aku tanya, sepatah jugak dia jawab.arggghhhhh...mak boleh stress nokss
  4. Orang cakap aku garang kau tak kenal aku lagi. kalau kau kenal, kau boleh jatuh chinta sama aku. muahahaha
  5. Orang usik barang aku especially buku-buku aku kalau aku tengah belajar. takpe.I boleh kemas sendiri.
  6. Lelaki gatal/miang/gila seks nak tengok aku garang kalah singa betina, time ni lah. Pantang nenek moyang aku bab - bab lelaki gatal ni. Rasa nak sekeh jer....
  7. Menjahit aku penakut. Takut dengan mesin jahit. Bila mesin bunyi, aku lepaskan kain yang nak dijahit! haha
  8. Orang berlagak
  9. Mengambil kesempatan pada orang lain so aku pun tak suka orang ambik kesempatan kat aku. Bila aku buat baik, berkali-kali dia nak aku buat baik. Sorrylah. dalam lembut aku, ada tegasnya.
  10. Orang yang kurang ajar aku kurang ajar/jadi tak hormat kalau orang  buat taik kat aku dulu. serius.
  11. Berjalan bila tengah letih/tak cukup tidur
  12. Dikongkong aku tau jaga diri. Kalau keluar, aku tau pukul berapa aku mesti balik dan sampai rumah dan dengan siapa aku boleh keluar.
  13. Orang main-main bila aku tengah serius
  14. Menangis aku jadi penat sangat bila menangis. tapi, kadang-kadang aku susah nak luah rasa marah sampai kesudahannya yang keluar ialah air mata. @#%$
  15. Makan buah tembikai susu bau tembikai susu pun i tak bolehhhhhh

 

sekian. terima kasih.



p/s: busy.busy.busy.so, aku merepek sambil makan kerepek kat blog ni.*_*








  



No comments:

Post a Comment

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)