Tuesday, June 21, 2011

Ini Bukan Cinta Tapi Gila!

Serius sebak, nangis-nangis dalam hati bila baca berita pagi tadi.
Lidah kelu, tak boleh nak cakap.
Mata tak berkelip-kelip macam biasa
*ni bukan tanda panahan asmara eh*
Tapi hati aku, masih boleh menyumpah!
Memang dasar jantan &#*&$#@?@




Tak ada akal ke?



Kalau orang dah tak nak, janganlah jadi gila talak. Sampai kau tikam dia bertubi-tubi. Kata cinta. Kalau cinta, bukan macam ni caranya. Kau bagilah bunga dalam 1000 kuntum letak kat depan pintu ke, telefon malam-malam pastu cakap meh kita rujuk yang. Tak pun, gunalah taktik memikat macam kau nak ngorat dia dulu-dulu. Dah kalau kau jahanamkan muka dia, kau ingat kau dapat dia lagi? HARAM le gamaknya.
Kau dengar jelah lagu Pelamin Anganku Musnah :P




Catatan hati : Berdoa dan berharap supaya tak dapat lelaki yang jenis ganas dalam diam macam ni. Amin. 

No comments:

Post a Comment

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)