Wednesday, March 30, 2011

Syoknya Dapat Tengok Buah Hati Tidur

Selalu sangat orang tanya aku,
dah ada si dia ke belum?



hello, kau ingat aku tak ada buah hati pengarang jantung?
kita pun ADA lah. nama dia ADAM *_*



Setakat pegang tangan, itu benda biasa kitorang buat. laga pipi, cium pipi, yang ini tiap - tiap hari I bagi. mmmuahhhh




Tidur? Dah banyak kali. Tapi hari ni ADAM tidur lain macam sikit. dia penat.





Amacam? Seronok?
XOXO


P/S : Suara aku cam 'laen' je masa record ni:O


 

No comments:

Post a Comment

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)