Saturday, February 19, 2011

Najwa Latif Kembar Yuna?

Yuna. Siapa tak kenal dengan Yuna, kan? Muka kiut-kiut(ejaan sebenar : cute), pandai main gitar, suara sedap.



See? Kan dah cakap tadi, dia memang pandai pegang  petik gitar:)


Tapi, itu cerita pasal Yuna. Kita tak nak cerita pasal Yuna. Yang kita nak cerita pasal kembar Yuna. hehehehehe *keluar tanduk jahat*


Alkisahnya, semalam, masa kita berbaring-baring bergolek-golek kat atas katil, kita terdengar roommate  layan satu lagu. kita pun macam syok sampai tertanya kak, siapa yang nyanyi tu, kak? Sedap pulak.


Dia pun cakap, Najwa Latif. Kita pun tanpa segan silu terus google Najwa Latif. Tadaa!!Dah banyak video rupanya kat youtube ni. Apsal kita baru tahu ehh? ehh? ehh? 


Tapi, Najwa Latif ni ada blog dah. klik sini. Boleh tahu semuanyalah pasal dia. 

Dari tadi asyik cakap Najwa Latif, Najwa Latif. Siapa sebenarnya dia ni? Betul ke kembar Yuna?



Ni lagu ori. Amacam? Sedap? Nak lagi?



Tak puas? Amik kau.



Kan dah insaf? hihi



Masalahnya, bila nak jawab tajuk entri ni? betul ke dia kembar Yuna?

Ish..ish..Yuna kan anak tunggal:) Bila masa dia ada twin??hehe

2 comments:

  1. baru jer tengok..ok gak suara dia..

    ReplyDelete
  2. hai bunga:)
    suara dia mmg sedap.
    skang ni tiap2 mlm nk layan suara najwa latif.hehe

    ReplyDelete

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)