Thursday, February 10, 2011

The Day You Went Away

Awas! You di atas tidak bermaksud kekasih hati/kekasih gelap @ kekasih kurang gelap. 'You' pada tajuk entri beerti 'diri sendiri'. Diri dan semangat yang makin hari makin dahsyatlah, tak muncul - muncul. Entah mana pergi, aku pun tak tahu. Banyak kerja, tapi tak terbuat. Dalam kepala, pikir macam - macam. 

Duit? Cam biasa. Itu masalah yang sentiasa ada. Haha. Ada tak orang nak sponsor aku tapi tak payah buat apa-apa? Alah, bagi free gitu jer. Ko ingat ko chantikk??? kehkeh.

Kerja? Adus. Ada dalam 3 bulan je nak kena setel. Masalahnya, aku dah tersekat tengah jalan, mencari mood. Itu tak termasuk lagi masalah dilema wanita, yang melibatkan hati dan perasaan:)






 

No comments:

Post a Comment

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)