Wednesday, January 26, 2011

Saya Tak Tiru Header Hanis Zalikha

Okey. Selepas join Segmen Ben Ashaari hari tu. Alah pasal header siapa yang paling best *header buruk tapi ada hati nak challenge blogger lain. ceit*
maka, farah jelitas @ mccat telah memberi satu komen yang membuatkan aku tercakap weh sape lak hanis zalikha tuh?
perghh...terus google beb laju gila taip nama hanis zalikha, macam pelesssittt. Rupa - rupanya dia boleh dikatakan otai blogger la.
Dan menjadi amat malang untuk aku bila buat header guna Piant  Paint sebab Hanis Zalikha pun guna window Paint gak. Maka, aku tak nak timbul isu di kalangan peminat Hanis Zalikha nih. Kang kena saman lak. dah ar dia tu model you...Follower dia ramai. Lebih 10000 ribu kot. Aku? 100 pun tak sampai *Tengah imagine follower dia/fans dia/ belasah aku sampai lunyai...ishhh..ishhh...*





Ini header Hanis Zalikha. Lepas belek - belek..Tak ada ar sama. Dia punya ada baju cekci(seksi)..kehkeh. I punya ada orang lidi:)





Okey, yang ini aku punya. Sama eh? eh? eh?




Jadi, aku tak nak dicop perempuan jongos kaki peniru. Terus bersiap sedia dengan header baru. Hohoho.
Tapi, aku tetap nak guna Paint gak. TAK PEDULI TAK PEDULI



p/s : Lepas join segmen abang ben (eceh. abang. geli la pulak), terus ada follower. welcome new friends:)











2 comments:

  1. mmg awl2 dulu aku rase header ko mcm hanis zalikha. aku ingat ko tiru dia. hehehe.

    ReplyDelete
  2. ahaha...mungkin ko ada aura n kekreatifan mcm hanis tuh x ahaha...lol ko letak kartun nana..awat x amik pic nana..lg besh

    ReplyDelete

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)