Thursday, January 20, 2011

Kami Tak Sambut Thaipusam.

Disebabkan rasa bosan yang melampau sebab ayah pergi main ping pong lalu meninggalkan kami anak beranak seketika, maka saya mengambil keputusan untuk membawa adik-adik dan mak ke Ulu Bendul. Setelah diberi keizinan, maka kami berangkat dengan kereta chommell ke sana. Berbekalkan nasi dan telur mata kerbau yang dimasak kicap, tikar gulung, dua botol air dan diri sendiri, akhirnya kami sampai.



Sampai je, terus jadi ikan piranna.  Nasi nasi nasi




Apa? Nak telan botol kicap?





























Bila korang nak habis mandi?




Okey, jom balik *lega*




La, nak main benda alah ni pulak....






Yeeehaaaaa...berjaya!




Okey, siapa punya turn dulu?






Oh, si baju hijau dulu..




Si baju putih pulak..





Kenapa lah daun kering yang jatuh kat kereta i? *benci benci*
Kenapalah tak pernah lelaki letak bunga ngan kad siap tulis SAYA MINAT DENGAN AWAK macam dalam drama tuh? *benci benci*


Maka, itulah cerita kami yang TAK SAMBUT THAIPUSAM:)

No comments:

Post a Comment

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)