Tuesday, January 11, 2011

Asience, Si Pencantik Rambut

Dulu saya cukup benci bila nak beli syampu rambut. Pening tengok puluhan jenis syampu. Selalu cakap 'Penipu punya iklan. Rambut aku tak cantik pun. Makin gugur adalah' *Benci benci*

Siapa yang pernah duduk satu room masa matriks dan USM dulu, mesti tahu kan macam mana rambut I. Buruk, kan? Sikat banyak kali pun tetap tak cun, tak terurus. Betul tak azza dan farah? (Kena sebut nama korang sebab korang dua je follower aku.hahaha)


Okey, tak nak buang masa lagi. Selepas mengharungi pelbagai cabaran halangan dan dugaan serta keberanian mencuba pelbagai jenis syampu, maka saya berjaya menemui PENYELAMAT. Ya, Asience.












Ada syampu, conditioner @ perapi dan treatment sekali. See? Senang, kan? Inilah penyelamat yang telah menyelamatkan rambut saya dari tidak terurus. Kalau nak tahu kelebihan produk ni, klik sini . Malah, saya kini boleh berbangga sebab dapat rambut macam zaman kecil dulu - dulu.
















4 comments:

  1. hahaha. name aku t'pacul kt sini..hahaha. tol ke syampu ni elok? aku pn nk try gak r..haha

    ReplyDelete
  2. mmg elok ar..rambut aku dah cun tau. tak macam dulu.hahaha

    ReplyDelete
  3. uhh..pernah try da..mmg terbaik n dia guna duta pelakon korea feveret ku..lgpon dia d reka khas utk wanita asia yg tinggal d iklim panas n lembap..tp harga dia utk student mcm i ni mahai la...uols dah keja leh r ahahaha

    ReplyDelete
  4. uiksss, kes trbaca banyak review pasal syampu ni so i decide to try..

    Baru jer beli, karang cuba..hopefully its work for me..hihi

    btw, thanks for teh review..(" ,)

    ReplyDelete

nak komen? silalah. terima kasih daun keladi, senang-senang komen lagi:)